چرخ خیاطی جک میاندوز کامپیوتری موتور سرخود مدل JK-8569 D،قیمت و مشخصات

چرخ خیاطی جک میاندوز کامپیوتری موتور سرخود مدل JK-8569 D

 تولیدکننده: چرخ خیاطی جک

 

طراحی و ساخت:

این مدل از  محصولات چرخ خیاطی جک ، یک مدل رایج میاندوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ظریف  و معمولی و ضخیممناسب است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدا و باعث صرفه جویی در مصرف برق تا71% میباشد این مدل از سری راسته دوزهای رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.این نوع موتورها کاملا بی صدا می باشند و مصرف برق را تا 71% کاهش میدهند.

 چرخ خیاطی

چرخ خیاطی صنعتی

کاربرد

تریکو

چرخ خیاطی جک میاندوز کامپیوتری موتور سرخود مدل JK-8569 D

 قیمت چرخ خیاطی

کاربرد و کارایی:

موارد استفاده مناسب برای دوخت انواع ضخامت ها از ظریف تا ضخیم می باشد و از کشش بسار بالایی برخوردار است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی میاندوز های رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند.کارکرد آسان و یادگیری سریعشاید به نظر برسد یادگیری و کاربرد این چرخ جدید سخت باشد. اما نحوه کار با آن بسیار ساده است و همانطور که گفته شد با زدن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.

 

 

ویژگی محصول:

 دارای موتور بدون صدا

    تا 71% صرفه جویی د مصرف برق

     سوزن قابل نصب : 9 - 16

      حداکثر طول بخیه :1.3 میلیمتر

     حداکثر عرض بخیه : 4.5 میلیمتر

       سرعت : 200 - 6000 دور در دقیقه

 

        ارتفاع پایه : 5 میلیمتر

خدمات پس از فروش و گارانتی:

واردات این چرخ خیاطی با برند قدیمی جک که جواب خود را در بازار جهانی و بازار داخلی به خوبی پس داده است توسط شرکت ایران جک وهمچنین  گارانتی دو ساله  این محصول می تواند امنیت خاطرمناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم کند تا بدون دغدغه خاطر نسبت به خرابی و یا عدم پیدا شدن لوازم و سرویس این محصول به فعالیت خود ادامه دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.