چرخ خیاطی سردوز خانگی 3 نخ و 4 نخ مری لوک مدل MK-500،قیمت و مشخصات

چرخ خیاطی سردوز خانگی 3 نخ ,4 نخ مری لوک مدل MK-50

Merrylock MK-500

 تولیدکننده: چرخ خیاطی مری لوک

تاریخچه:

این مجموعه عظیم و معروف چرخ خیاطی خانگی در کشور تایوان با تلاش و برنامه ریزی به مرور و با اخذ گواهینامه های بین المللی توانست نظر مصرف کنندگان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون این محصول در سراسر جهان و در کاربردهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. صاحب امتیاز و نماینده انحصاری این محصول در ایران شرکت ایران جکمی باشد.

 قیمت چرخ خیاطی

چرخ خیاطی

چرخ خیاطی خانگی

بر اساس کارکرد

سردوز خانگی

چرخ خیاطی سردوز خانگی 3 نخ و 4 نخ مری لوک مدل MK-500

طراحی و ساخت:

در طراحی این محصول ضمن رعایت اصول زیبایی و کاربرپسند بودن استحکام و کارایی حداکثری لحاظ گردیده است.

 

کاربرد و کارایی:

این مدل ازمحصولات شرکت مری لوک ، یک مدل رایج چرخ خیاطی خانگی سردوز در دنیا است. عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدای این مدل از سری چرخ خیاطی های سردوز رایج موجب محبوبیت این مدل گردیده است. دوخت های با کیفیت، محکم و زیبایی که این مدل بجا می گذارد موجب شده تا افراد آن را در کاربردهای گوناگون بکار گیرند. با توجه به قیمت و دوام مناسب این محصول در مصارف خانگی و صنعتی بسیار کاربرد دارد.

 

خدمات پس از فروش و گارانتی:

واردات برند چرخ خیاطی مری لوک که جواب خود را در بازار جهانی و بازار داخلی به خوبی پس داده است توسط شرکت ایران جک و همچنین  گارانتی دو ساله و 15 سال خدمات پس از فروش  این محصول می تواند امنیت خاطر مناسبی را برای خانواده ها فراهم کند تا بدون دغدغه خاطر نسبت به خرابی و یا عدم پیدا شدن لوازم و سرویس این محصول به فعالیت خود ادامه دهند. از همین رو حتما توجه داشته باشید هنگام خرید گارانتی دارای مهر شرکت ایران جک بوده و با لوازم ذکر شده حتما تحویل بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.